Thursday, March 8, 2007

Hanya Dia..


Sebentar tadi aku baru YM dgn dia. dia bz? dia mmg sgt taksub dgn keje. keje sampai melupakan aku? aku pn tak faham dia, tp aku percaya dia betul2 bz keje. aku mula percayakan dia? dulu mungkin aku sangsi tp skrg aku dh tetapkn kpercayaan aku.

mungkin aku yg terlalu byk berfikir benda yg bukan2. lelaki mmg selalu menganggap perhubungan tuh mudah. perempuan mmg kompleks, tu sbbnya perempuan dijadikan utk lelaki. utk mengatasi kekurangan mereka, sebaliknya juga begitu.

beberapa hari yg lepas aku bermimpi, dpd mimpi itu aku memahami apa perasaan aku yg sebenarnya. kita tak kan sedari apa yg berlaku atau mengetahui apa perasaan yg kita alami melainkan kita dpt signal. tak kira la signal tuh dtg dpd kejadian, mimpi, pckpan atau keadaan sekeliling. kita mmg seringkali lalai dan merasa diri sendiri betul dalam semua hal. tp fikirkan kembali dalam2 sebelum membuat sesuatu perhitungan. hidup kita adalah berdasarkan keputusan yg kita ambil.

kesimpulannya mungkin aku yg terlalu byk berfikir, sedangkn cinta ini adalah senang. dia syg aku dan aku syg dia. asalkn jgn dibutakan dgn cinta, fikir sblm buat apa2 keputusan. dia tetap dgn keje nye yg tak pernah habis sampai bila2. keje mmg tak kan abis kan. cuma jgn terlalu asyik dgn keje. di sebalik keje, wujud 1 kehidupan indah yg harus kita terokai. hidup ini kita yg tentukan. ingin terus dgn alam pekerjaan tanpa kebahagiaan? atau inginkan kebahagiaan tanpa mempedulikan keje? hidup mmg tak kan adil, apa yg kita inginkan tak akan dpt kita capai serentak. apa2 pn hidup ni mmg happy kan...

0 comments on "Hanya Dia.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates