Saturday, February 24, 2007

Lagu kesukaan...


Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuselalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Lagu kesukaan, yg selalu bermain-main di kepala dan aku selalu menyanyikannya. skrg nih pn aku tgh bukak lagu nih. sebenarnya bila kita suka sesuatu lagu, sedikit sebanyak lirik lagu tersebut mungkin mempunyai kisah hidup kita.

macam lagu nih, aku suka sbb lirik, dan sebenarnya lagu nih utk dia. dia yang jauh dimata, aku dekatkn di hatiku dgn menyanyikan lagu nih sepanjang masa. hanya dgn lagu nih membuatkan rinduku terubat. lagu nih melambangkan dirinya pd hatiku. apa yg aku inginkn pdnya, dan apa yg aku harapkn dpdnya.

mmg sunyi bila dia tak de, mmg rasa sgt sedih bila dia tak call, atau msg, atau bertanyakan khabar. msg yg aku bg pn jarang bbalas. ah malas nak kenang benda sedih lg.

ari tuh lagu nih terpapar sbg status YM dia. aku tak tau status YM tuh utk aku atau utk org lain. tp tkejut sbb itu lagu aku. itu pn aku ttgk kt pc kwn. time aku online, dia terus kuar. erm.. tak tau nape..

apa2 pn mmg aku rasa keseorgan di sini. dia pn mcm mengendahkan aku. tp cinta ini tetap miliknya. cinta pn tak mahu pudar dan tetap mekar di hatiku. selagi mekar, aku akan terus menyayanginya. mungkinkah cinta ini akan hilang dpd hatiku. mungkin tidak. dulu aku pernah ingin melupakan dia tp semakin aku ingin menghilangkan dia dr hatiku, semakin dia wujud dlm jiwaku.

dia adalah segala2nya bg hatiku. kekadang rasa pelik. kenapa hati yg seringkali dipinggirkan dan disakiti tetap tak mahu meninggalkan dia dr hati. cinta adalah jawapan utk semua pertanyaan...

0 comments on "Lagu kesukaan..."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates