Friday, December 15, 2006

Inikah realiti


Awk… saya nak nangis, masih terpinga2 dgn apa yg terjadi. Sejak akhir2 ini saya sering bertanya kepada diri sendiri, inikah realiti? Benarkah apa yang terjadi. Awk datang tiba2 dlm hidup sy, beri kebahagiaan yg tak terhingga. Di saat kebenaran semakin terserlah, hati sy sebak. Maafkan sy kerana tidak mengerti diri awk. Sy masih keliru kerana selama ini sy salah sangka pada diri awk, sy anggap awk ada yg lain, dan sy hanya bertepuk sebelah tangan. Tp apa yg terjadi adalah sebaliknya !! sy sebak bila tau awk tunggu sy selama ini. Sy yg buta dan tak tau menilai apa yg ada di depan mata. Hanya ucapan terima kasih yg mampu sy katakan kerana kesetiaan awk. Di saat sy mengetahui kebenaran ini, sy berjanji sy akan berusaha bahagiakan awk, sy tak mau awk bersendirian lg. Awk sepatutnya dpt yg terbaik, walaupn sy byk kekurangan, tp sy tetap akan buat yg tbaik utk awk.


Awk.. sy masih terkejut, fikiran sy masih tidak dapat menafsirkan kejutan ini. Sebenarnya sy sudah tidak mahu menyayangi sesape lg. Air mata dan kesedihan ini tidak mampu sy ubatkan lg. Kehadiran awk hanya menakutkan sy, sy takut.. sy takut ditinggalkn, dikhianati, dan takut tidak dpt jd yg tbaik utk awk. Sy tidak mampu minta apa2 dpd awk kerana sy sedar awk menyayangi sy lebih dpd segala2nya. Cukup la awk terus di sisi sy, dan cukup la awk beri perhatian kpd sy… sy tak kan minta apa2 lg..

0 comments on "Inikah realiti"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates