Monday, February 8, 2010

...


08 Feb 2010 (12.22 pm)

Hari Sabtu macam hari yang panjang. Aku kena jadi driver tak bergaji. Nasib baik ada upah mcD. Spend time dengan dia. Terpaksa dengar dia melalut apa2. But aku still hepi :)

Dan baru aku sedar dia adalah segala-galanya. Dia tak sempurna tapi dia tetap di hati. Dan akhirnya dia buat sesuatu yang dah lama aku tak rasa. Sekurang-kurangnya dia bukan lah lelaki yang sangat ego atau pentingkan diri. Semakin hari aku semakin mengenali dia. Tahu apa kelebihan dan kekurangan dia. Dan aku akan berfikir secara waras untuk menerima kekurangan dia.

Dan aku jugak ada keburukan sendiri. Dan aku akan cuba perbaiki diri.

0 comments on "..."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates