Monday, November 9, 2009

hepi besday, hyt..


10 Nov2009 (Monday) 12.31 pm

tak terlambat rasanya nak wish kat diri sendiri kan.. apa wish list tahun nih.. hehhehee semua org dah tau kot.. apa rasa bila dah tua setahun.. erm.. rasa tak de apa2 laa.. biasa je.. cuma dah tak boleh nak main2 dgn hidup nih.. dah tak blh fikir pasal nak enjoy.. kena fikir masa depan.. hehehhe.. tuh je..

hepi besday hyt.. biar umur tua.. tp still comel.. :)

hadiah paling bermakna tahun nih..
1) telekung - thanks kawan2.. buat aku makin insaf.. hehehehe tersgt insaf dan terharu..
2) frame gambar
3) dpt sambung persahabatan yg aku musnahkan.. hehehehhe hadiah besday paling bermakna..

walaupn sedih sbb bf sendiri tak tau 9/11 adalah besday aku.. tp aku terus call dan cakap, "9 haribulan 11 adalah besday saya.. at least wish laa".. tp mcm dah tau sgt perangai dia.. lelaki mana suka nak sambut besday2 nih.. tp sila ingat dan wish kalau pn tak mau bg hadiah.. dan kalau blh spend masa tuh dgn dia..

tp apa blh buat bila dia buat bodo je.. aku terpaksa sedih dlm hati je laa.. huhuhuhu.. tak pe fikir positif.. akhirnya.. hadiah paling bermakna utk besday aku adalah syg dpd dia kan.. :)

0 comments on "hepi besday, hyt.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates