Tuesday, March 31, 2009

jumpa sseorg? aku yg perasan? hohohoho


hehehhehee, aku still tersenyum.. walaupn semua ini hanya perasaan yg perasan..
bayangkan tgh bergelumang dgn keje, bz gila sampai tak fikir personal life.. tetiba wujud mamat yg tah dpd mana.. dan kita nampak mamat tuh senyum kt kita.. dunia nih rasa kita yg punya.. hehehee aku sungguh perasan..

bg aku tak salah berperasaan mcm gini.. sekadar nk release tension.. tp aku tak akan jatuh hati lebih2.. sbb pengalaman lalu benar2 buat aku serik dan bersikap berhati2..

kalau anda adalah sys dev dan dlm 24 jam, 16 dihabiskan kt opis.. tak jumpa sesape selain officemate.. bukankah senyuman lelaki kpd seorg perempuan itu mampu menggembirakan perasaan.. hohohhohoo dah lama tak berperasaan begini..

dan ajaibnya aku rasa malu dgn keadaan ini.. nampak sgt aku mmg dah lama tak bergaul dgn bukan sekaum.. or keje nih yg buatkan aku nampak nerd.. nerd ?!! oo tidak..

apakah perasaan ini.. yg penting mampu membahagiakan aku.. hope sekejap je laa perasaan ini.. sementara itu.. nikmatilah perasaan ini.. kan jarang berlaku dah sejak akhir2 nih..

aku yg perasannnnn.. blh kembali kpd yg normal tak? rasa geli apabila meluahkan perasaan yg sebegini.. hohohohoo back to work ok..

1 comments on "jumpa sseorg? aku yg perasan? hohohoho"

absolutely emy on March 31, 2009 at 10:09 PM said...

(0__o) i can see u... can u see me..? or u just see the mamat? (*__o)

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates